تور های لحظه آخری کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل فاصله زیادی با مرکز شهر و ساحل دارد که هتل ترانسفری رایگان را در اختیار میهمانان تور کیش نوروز 97 خود قرار می دهد. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از جاذبه های گردشگری کیش نظیر پارک آهوان قرار گرفته است. این هتل دارای 42 باب اتاق می باشد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

صندوق امانات اختصاصی، لابی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس در تور کیش بهار، نمازخانه، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل آبادگران کیش

هتل دو ستاره آبادگران کیش در سال 1376، در زمینی به مساحت 7000 مترمربع بنا شده است. این هتل در خیابان پروین اعتصامی جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیت های ساحلی است. هتل آبادگران کیش تا فرودگاه کیش با اتومبیل پانزده دقیقه فاصله دارد و همچنین این هتل مقابل بازار زیتون، سیتی سنتر و هایپر کیش قرار دارد. هتل آبادگران کیش دارای 76 اتاق است و دارای رستورانی با ظرفیت 70 نفر می باشد.

هتل آبادگران کیش به صورت ساحلی می باشد که امکان دوچرخه سواری در کنار دریا و سرو انواع غذاهای متنوع و با کیفیت در رستوران میر مهنا را برای میهمانان تور کیش فروردین 97 خود فراهم آورده است.

امکانات هتل آبادگران کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار، پارکینگ در تور کیش اردیبهشت، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه، تاکسی سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آبادگران کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

 

هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در میدان پردیس ابتدای بلوار رودکی بنا شده است. نام قدیم هتل، آرام بوده است و این هتل مورد بازسازی قرار گرفته است تا امکانات بهتری را در اختیار میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز خود قرار دهد.

از مزیت های هتل آرا کیش موقعیت خوب جغرافیایی و نزدیکی به دریا و به مراکز خرید و مجتمع های تجاری نظیر بازار پردیس 1 و 2 و بازار مرکز تجاری کیش که از اصلی ترین بازارهای جزیره کیش هست. این هتل متشکل از 60 اتاق مجهز و دارای امکانات لازم جهت اقامت و حدود 200 تخت می باشد.

امکانات هتل آرا کیش:

لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، اینترنت در تور کیش فروردین، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش





:: برچسب‌ها: تور های لحظه آخری کیش,رزرو تور کیش,بهترین قیمت تور کیش بهار 97,نوروز 97,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی